FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum FX-Studio Strona Główna
»
Rozmówki
» Napisz odpowiedź
$1 $3
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający:
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
StiMpY
Wysłany: Pią 19:50, 04 Sty 2008 Temat postu:
Ciekawy i konkretny opis
Sam z checia zagram jak bede mial taka mozliwosc
Jesli ktos gral to moze wypowie sie na temat grafiki grywalnosci
Gość
Wysłany: Pon 14:34, 31 Gru 2007 Temat postu: F.E.A.R
A teraz coś o samej grze
F.E.A.R. to kolejna gra z gatunku FPS autorstwa ojców m.in. Shogo: Mobile Armor Division, The Matrix Online i serii No One Lives Forever. Tytułowy akronim oznacza First Encounter Assault and Recon, co jest nazwą specjalnego rządowego oddziału militarnego ds. likwidacji wszelakiego terroryzmu. Wszyscy członkowie rzeczonego zespołu odbywają konwencjonalne szkolenie (umiejętności strzeleckie, walka wręcz itp.) oraz zdobywają zdolności o charakterze paranormalnym (np. niesamowita szybkość, owocująca de facto spowolnieniem otoczenia – vide słynny efekt bullet-time z filmowego cyklu The Matrix).
Sterowany przez użytkownika bohater należy właśnie do wymienionej wcześniej grupy, wyruszającej na niebezpieczną misję odbicia z rąk tajemniczych złoczyńców siedziby korporacji technologicznej Armacham. Jednakże akcja (dwanaście wirtualnych godzin) upływa nie tylko wewnątrz budynków, ponieważ przygotowano także duże fragmenty miasta i sekwencje przemieszczania się rozmaitymi wehikułami (śmigłowiec, samochód etc.) w roli pasażera. Napotkani przeciwnicy wykazują stosunkowo wysoki poziom sprytu, dzięki zaawansowanym algorytmom Sztucznej Inteligencji. Zawsze można mimo wszystko sprowadzić ich do przysłowiowego parteru przy pomocy jednego z dostępnych środków bojowych, czyli m.in. karabinu maszynowego z dołączonym celownikiem optycznym.
Developerzy bardzo poważnie potraktowali szeroko rozumiany temat realizmu, implementując w swoim dziele rozbudowany model fizyczny. Ponadto twórcy przyszykowali szczegółowo dopracowaną oprawę wizualną, znakomicie prezentującą industrialny świat gry. Warto jeszcze wspomnieć o sporym zakresie interakcji z otoczeniem i innymi członkami tytułowej pięcioosobowej drużyny: Rowdy Betters (dowódca), Jin Sun-Kwon (snajper), Spen Jankowski (ekspert od wsparcia) i Douglas Holiday (saper).
_______________________________________________________________
Mowie Wam, ta gra napedza stracha, a zwłaszcza jej klimat
Polecam, warte poswiecenia czasu
Forum FX-Studio Strona Główna
»
Rozmówki
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Regulamin Forum
Klanowicze
Rozmówki
Śmieszne
Użytkownicy
Przydatne Linki
Uwagi Do Użytkowników
Problemy Z Counter Strike 1.6
Sponsor
Propozycje i Uwagi
Poszukuje Moderatora
Sparingi
Serwer
----------------
Skargi lub Pochwały
Mapy
Pluginy
Rekrutacja Adminów
Muzyka
Bany i Kicki
Cziterzy
Śmietnik
----------------
Kosz
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin